onsdag 26 augusti 2009

ännu en fantastisk dag

imorse vaknade jag av att en geting var vid mitt huvud. då gick jag upp och när den hade flugit ut och jag hade stängt fönstret gick jag och la mig igen. sen vaknade jag av min väckarklocka ungefär 30 gånger men gick upp först när nån ringde mig. det var en mamma som ville träffa mig och se om jag dög åt att passa hennes barn. så nu har jag varit och träffat henne och ungen. och för allt detta besväret, som man skulle kunna se som en arbetsintervju och därför inget jag borde få betalt för, fick jag, till min helt tomma kassa, 7(!) euro. oh. my. god. jag ba yeeees oväntad inkomst, då behöver jag inte spara dom eller köpa nåt viktigt, awesome. så nu har jag, för hela pengen, varit och köpt öl, knäckebröd, frischkäse (en med bacon och purjulökssmak. konstigt.), olika sorters joghurt och tandkräm. (och för att fira lite extra, det var ju trots allt oväntade pengar, köpte jag också en spexig öl med passionsfruktssmak.) så nu ska jag bli full ensam och titta på web-tv. mitt liv är för bra. SIEG HEIL

Inga kommentarer: