torsdag 23 april 2009

Toersdaug

God morgon.
Jag har tänkt på en sak. Vår blogg är väldigt ful. Inte ful ful som minna är ful i ansiktet, men den är rörig och sånt där. Man blir distraherad av något. jag tror för att en av oss inte är Svenne-banan. martina, du får gärna bo i Tyskland men du måste blogga the swedish way.

En annan har ju fått kontakt med sin gamla bästis. Katja. Hon är tydligen barnflicka i Milano. FYFAN säger jag bara. Missförstå mig rätt, skit kul för henne ye ye. men jag är lika gammal som hon va. Och jag har precis fått sparken från mitt skitjobb (ipc hua) , jag bor hemma. ingen inkomst alls. Nu drar jag till Berlin, horar i något år, sparar pengar och har det bra.

Imorgon är det Fredag, då blir det också 20plus i vårt kalla bajsland. då blir det till att dricka lite rövin i tanto och pussa på alla mina punkarkompisar. Och på Lördag ska jag och Johan ha filmtajm, men det är INGEN date. och om han försöker något dödar jag honom. Då dödar jag dig Johan.

Måste gå, skulle väcka cissi för en timme sen. och nu kommer hon försent...heheheheheheh

aaaaaajaaaaaaaaa, vi hörs senare. när jag har något vettigt att skriva om. som om jag hade det nu. äh, fuck you det här är min blogg. bajs och puss. /Hanna med H i början

1 kommentar:

JOHAN sa...

tricket var å vänta tills du sov djupt.. riktigt djupt ;)