söndag 26 april 2009

sunday=funday!

Godmorgon kära vänner och alla andra idioter!
Idag är det Söndag och jag har vaknat upp brevid två flottiga killar som spelar tvspel utan brallor på sig. Livet är med andra ord perfekt for the moment!
Ska berätta om min helg dåååraaaa, i Fredags satt jag i Tanto och njöt lite med Emma och Johan. Sen skulle man hem och ta en powernap för att bege sig tillbaka till denne vackra park 100 meter från bostaden. NEJ men då vaknar man ju självklart inte förens på natten! klockan fyra slog jag upp mina svullna ögonlock med ett litet tjut (precis som på film). Det blev till att ta skiten och somna om alltså. Som tur vad hade man massa sms och missade samtal, hade varit LITE jobbigt utan något sådant alltså.
AAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA.
På Lördagen då. Vaknade sjukt utvilad, såklart. Drog till Tanto, såklart. Denna dag med några ladiez från sin gamla skola. Trevligt värre. Ingen alkohol dock. :(
Sen drig jag till Bromma (martina....) hem till Johan. Robin kom också. Vi åt pannkakor med glass, drack läsk och vräkte i oss chips. Kollade på snowroller osv. Sen somnade jag. Sen somnade de.
IDAG. ska jag till Tanto. hehehehehehhe...
nu är jag trött.

ps. ELIN, jag frågade dig om du ville förlja med mig igår ju???!!!

ps2. Det går rykten på stan att LINDA har blivit sedd på medis iklädd en glittrig magtröja och en beige kavaj över. VAR ÄR JAG NÄR DET HÄNDER SAKER??

aja, trevlig vecka på er. jag är arbetslös nu. /Hanna

1 kommentar:

JOHAN sa...

ja ja naturlich, hur faan skulle man lira tvspel om man inte satt utan brallorna på sig?