lördag 4 april 2009

tjäna pengar

nu har jag matkoma. först åt jag lite jordgubbar som inte säsong hcsjh och sen åt jag champinjonsoppa med två mackor och sen var jag fortfarande sugen så jag lagade mer mat. improviserade lite och så blev det korvstroganoff! himmel! sen rökte jag en cigg och det var jättegott. jag kommer nog inte bli hungrig på ett tag nu, men jag undrar i alla fall vad jag ska äta sen. just nu är jag sugen på choklad, men det finns inte en chans att jag tänker gå ända till norma för att köpa det, det kan du bara glömma. sen är jag ju proppmätt också. jag skulle kunna somna nu, det skulle va skitskönt. egentligen borde man ju ta en power nap. min power nap igår var sämst. den stjälpte mig. men jag var ju tvungen att supa. jag tvättade inte håret innan jag gick ut igår, det var skitäckligt och jag har fortfarande inte gjort det. eh EUW! men jag tänkte duscha om en stund, om bara menelaos kunde komma nån gång. men egentligen vill jag bara ha choklad och sova. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Inga kommentarer: