lördag 12 juli 2008

Last night

Herro allihopa everybody!
Igår hände det något magiskt. martina var full och jag var nykter. Craaaazy!
För första gången någonsin tror jag så var det Martina som va den fulle och galne av oss. Fast det kanske är så att jag har blivit mogen nu, eller rent ut sagt vuxen. Det vore jobbigt.
Min vita vecka började i Onsdags, men som vanligt så sket den sig efter två dagar. fast den här gången trodde jag faktiskt på mig själv. Det är nånting jag aldrig lär göra igen.
På Torsdag ska jag på festival, jag säger inte vilken för jag skäms. Det är alltså INTE min musiksmak aaaaaaaaaaaalls...

Ikväll ska vi äta chips och spela sommarkrysset. MYS!
Fred ut sprut sikta skjut slut /H

1 kommentar:

Anonym sa...

hhaha jag vet ilken festival du ska på din jävla poppare. RIP IT UP hahahahahah