måndag 21 juli 2008

I´m back from outer space

Min titel ljuger inte.

Jag har varit på popfestival, omg omg omg! Det va ifs FETT kul, blev utslängd första dan för att jag moshade. ensam. i två timmar. Alla hatade mig och det blev såklart fajt. Jag och min 'lillebror' sprang runt och bråkade och slogs med alla. Ingen gillade oss och det var värt. Har nog aldrig snott så mycket alkohol i hela mitt liv. Det bästa är att jag smet in i ett litet hål samma kväll jag blev utslängd och min lilbro krigsmålade mig så jag gick till entrén och fick ett nytt band då jag 'tappade' mitt. Hur dumma är de i Värmland egentligen?
Men det va fett kul iaf.

Idag har jag ont överallt och tycker att allt är misär.

EC, my babylove. saknar dig hora <3 ringer sen!
Martina har färgat håret. tjusigt.

hejdå /H

Inga kommentarer: