torsdag 17 juli 2008

ensam flikka

nu är jag helt ensam, alla mina kompisar är borta. så vad ska jag hitta på i en vecka då? jag har en lista med en massa saker jag ska göra, men jag orkar inte. inget på tv är bra eller ens underhållande och ingen laddar upp bilder på bilddagboken. jag vaknade typ 11 idag, men gick upp halv 5 och det mest spännande jag har gjort idag var att elda upp en fästing. min lugg är så smutsig att den går att ställa rakt upp (iochförsig rätt fräsigt) och snart blond för att jag aldrig färgar håret. undrar om jag kommer bli deprimerad av det här eller få spatt och typ städa mitt rum. time will tell. snart är det i alla fall force attack, det ska bli awesome. dagarna går bara så jävla segt när man inte har nåt att göra. jag vill supa och slåss eller i alla fall dricka folköl och titta på dålig film. men alla är i serbien eller sölvesborg eller på gotland eller popfestival (hanna alltså) eller nån annanjävlastans. jag får väl sitta hemma och klappa hundarna så länge.

spark i magen/m.

Inga kommentarer: