torsdag 26 augusti 2010

snart svälter jag

Jaha, Hej. Hon har hittat hit igen. Den tredje som alltid glömmer att jag har en blogg.
Anledingen till att jag luskat mig fram hit idag är för jag är så gott som inlåst. Ja det kan man verkligen säga. Bor nämligen hos Bella och Dennis i två veckor. Dennis är nämligen på Usa-turné (rooock ooooonn yeeaaahhhh) och Bella delar ut brickor i Örebro. Fast nu är jag fast hemma hos dom. I ren panik. Med tomt kylskåp och inget toapapper. Hade en tid på SÖS för sjutton minuter sen. Nu får jag vänta i tre veckor till på nästa tid och när jag skriver det BÖÖRJAR JAG BLI KÄNSLIG. SLÄÄÄPP UUUT MIG. Jag har en helt ny seohör hemma som jag vill läsa. OCH jag har mat. MAT. jag åt den sista knäckebrö"mackan" i tisdags. heeelvete. nu tänker jag gråta över det här och vara rätt sur faktiskt. "jag ringer om en stund", var för FYRA timmar sen.

skit på er så jag får äta bajset/H

Inga kommentarer: