måndag 2 augusti 2010

saturday = mustache day

tjena. som ni vet är ju lördag dagen då man får spexa lite extra. (alltså söndag light, för på söndagar får man ju spexa hur jävla mycket man vill utan att nån tittar snett.) jag målade såklart på en mustasch och ok jag fick verkligen 1000 brudragg. tusen. så fucking poppis. ok jag kan inte lova att dom var riktiga lebbar, dom verkade mer lite så bi-curious, men det måste ju räknas ändå. speciellt eftersom jag fick den SNYGGASTE girlen på hela kalaset. just det. så mustasch om lördagarna kan jag verkligen rekommendera om ni är ute efter chicks. (thomas hade rätt.)

cash finns.

för övrigt så köpte jag och maja en hel fisk idag. vi gjorde allt själva. dödade den, rökte den, rensade den och sen åt den tillsammans med olika ostar. maja åt ögonen (efter hon hade tappat dom på golvet - euw). värt.

m.

Inga kommentarer: