tisdag 17 augusti 2010

Foto Quest Fishing!


Jag har kommit på en sak. Jag hatar saker som ta lång tid.
Som att borsta tänderna, diska, kamma frillan och åka tunnelbana till exempel.

ADHDn bara rusar i benen och rastlösheten hoppar bungyjump när jag utsätts för dessa situationer, vilket resulterar i att jag gör allt halvfärdigt och slarvigt; doppar tallrikarna i lite vatten sen får det va bra, raspar lite snabbt med Aquafreshborsten längst bak i gommen så att tandköttet blöder och skiter fullständigt i att reda ut mina trasblonderade stackars hårtestar.

Men jag har hittat en lösning på all världens vardagströkiga problemos! Det är min nya mobiltelefon och dess OTROLIGT jävla roliga fisk-spel! Tiden på tunnelbanan bara svischar förbi, och i går kunde jag borsta gaddarna nogrannt och ordentligt med ena handen samtidigt som jag fotade paradisfiskar i pastellnyanser med andra näven! Det är helt underbart.

puss /EC

Inga kommentarer: