torsdag 4 februari 2010

min dejt

Jag har lovat en utvärdering av min dejt med håkan i lördags.
såhär gick det till:
dum som jag är så hade jag skithöga klackar. tog mig en halvtimme att gå till medis. går annars på fem minuter. vi möttes upp nära honom. han hade en skitful prickig slips som jag sa var jättesöt. Han frågade om jag var nöjd med min hårfärg(??) och ja sa att det är såklart jag är varfrör skulle jag inte vara det? Hans svar var: du är så modig du.. HÄR börjar jag få hemlängtan. Vi gick hem till honom. Jag frågade var spriten var. Han skrattade. Jag frågade återigen var spriten var. Han tog fram den och jag började supa till. Han smuttade på sin drink medans jag var inne på drink nummer fyra. Han frågade om jag behövde bli full för att umgås med honom. jag sa nej men den här drinken var så god. den smakade ren sprit och det hatar jag. sen vart jag full. Han vart glad. Vi åt en skitäcklig kycklinggryta. Jag rökte inne fast jag inte fick det för honom. jag fastgjorde att om han ska vara med mig så ska jag bestämma. han valde att gilla det läget. Det som hände senare under kvällen tänker jag inte dela med mig av här på bloggen. Men Martina ska få en full utvärdering när jag anländer till Berlin och ElinC ska absolut få en utvärdering så fort hon ringer och ber om den. jag bjuder på en kopp kaffe. /H

3 kommentarer:

martina apan sa...

true love <3

EC sa...

hahaha UNDERBART HANNA! UNDERBART!!!

EC sa...

hahaha UNDERBART HANNA! UNDERBART!!!