söndag 7 februari 2010

Kul med familj!

Jag väcktes kl 07 i morse av min morsa som började jiddra om några jävla svarta fleecebyxor hon hittat hemma och som hon tyckte jag kunde passa bra i- "Det är ju jättebra att ha på jobbet! Så håller du dig varm om rumpan!"
MEN SNÄLLA MÄNNISKA FÖR DET FÖRSTA ÄR DET FAN MITT I NATTEN! DESSUTOM SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I OCH NEJ JAG VILL INTE HA NÅGRA JÄVLA FLEECEBRALLOR! HELLRE FRYSER JAG FAN I HJÄL. Istället svarade jag sömndrucket "mmmkej. Gud det låter ju jättebra. Precis vad jag önskade mig"

Klockan 12 ringer det på dörren och min haschade lillebror står i dörröppningen med två knöggliga papper i bakfickan som han behöver hjälp med. Tydligen någon SO-läxa om nykterhetsrörelsen. Snacka om rätt man på rätt plats.

Med god hjälp av Wikipedia (Thank God)har vi tillslut lyckats knåpa i hop en funktionsduglig text så att fanskapet ska få VG i SO. Nu sitter han och trycker i sig en flottig Billy P-pizza på tonårsvis med en jävla balja av Oboy brevid sig och jiddrar om att Markus Krunegård är rasist.

Klockan sex ska jag på bio med min ohängda barn å fritid-syster som har vart å mockat hästskit för 50 spänn i timen hela förmiddan. Egentligen ska min andra bror också med, men han svarar inte i mobilen för han lanar data och klunkar energidryck med sina finniga polers i förorten. Noll Koll kokosboll. Kul med familj.

Inga kommentarer: