onsdag 28 april 2010

för tidigt eller för sent? det är svårt det där

okej. jag har funderat på det här myyyyyyyycket fram och tillbaka. väldigt mycket. fram och tillbaka och åt alla håll som går. har haft 20 år på mig att komma fram till nåt och det enda jag verkligen kan säga, är samma klyscha som alltid har funnits. jag är ledsen, VERKLIGEN jätteledsen, att jag måste säga att killar är svin. jag mår illa av att skriva det, för jag trodde aldrig att jag skulle göra det. har alltid vetat det, mer eller mindre, men jag har alltid tänkt att jag inte ska säga det. jag är inte bitter eller så, tro inte det. jag säger det bara. killar, män, är svin. fett synd asså.

hejhej!!!!!

(sorry, såklart är jag inte vid mina sinnes fulla bruk. inom en snar framtid ska detta bli en nykter blogg (åtminstone mina inlägg)! jag antar att alla (två personer) är asintresserade. herregud. klockan är halv 10. jag ska jobba tre. ska jag titta på film kanske? tror knappast nån är online på facebook. kanske rakel har börjat jobba. alltså jag måste sova lite annars kommer jag dö. imorn dissar jag nog alla tror jag. men jag är inte bra på att lova saker. så jag lovar inget. okej hejdå nu för fan. herregud. puss puss för helvete jag älskar er alla. även alla manssvin. alltså det är inget fel, det är bara så. män är verkligen svin. hehe. herregud. första och sista gången jag säger det. men jag menar det. okej godnatt. hejjjjjjjjjjjj.)

m.

1 kommentar:

Linn sa...

tjackis, fjuttis..
håller med dig. män är svin.. och kvinnor är horor!
men de e najs