fredag 14 maj 2010

musikalpanik

Fan jag har ingen inspiration alls, bara stressy panik. På onsdag har jag och kidsen premiär på musikalen vi repat i ett halvår och det är panik! Panik panik panik. Koreografin som jag hafsat slängt i hop är så osynkad att gudarna gråter, ingen kan sina repliker och jag har inte fixat nån rekvisita alls och inga kläder. Ungarna(alltså eleverna) har önskat sig saturday night fever-kostymer. Lycka till att jag kommer palla sy 24 par utsvängda jeans i kulörta colores till på onsdag! Nej, det blir til att leta igenom sin egen malätna stackars garderob och dra på barnen mina gamla avlagda leopardtajts i ett förösk till glamour.

Ps. Tur att man kan laga nylonisar med nagellack! Insåg att alla mina har feta hål i skrev å knän. Kanske inte allt för uppskattat att föräldrarna kommer på föreställning och alla deras 12åriga små gullehjärtan ser ut som horer.

/EC

Inga kommentarer: