tisdag 18 maj 2010

5 i topp

5 i topp-listan över saker jag behöver, men som världen av någon anledning nekar mig.

5. LV-jacka.
ok, det är kanske lite dyrt, men jag fyllde faktiskt 20?!?! är inte det speciellt nog att man ska få en lv-jacka??

4. sneakers.
jag har sett ut ett par fantastiska adidas-sneakers. har cash så det räcker (och blir över). gick till den häftiga skoaffären och frågade efter dom i storlek 38. men nähä, i tyskland ska tjejer tydligen ha tjejskor!!!!! "vi börjar storlekarna på 41". laaaaame.

3. ett fritidsintresse.
jag är för slapp. fast egentligen vill jag ju och har drivkraft, men plats 1 på den här listan tar väldigt mycket av min uppmärksamhet och koncentration just nu, så det blir en ond cirkel. men snart, SNART, kommer mitt korsord. den som väntar på nåt gott!

2. en pojkvän.
ok jag har ju faktiskt tusen pojkvänner. men jag har hört att det är mer nice att bli kramad av en och samma ett tag. och alla gillar ju mig som fan så jag fattar inte vad problemet är?

1. bostad.
jag ger upp snart.

m.

Inga kommentarer: