söndag 7 september 2008

personlighetskris kanske

jag är kluven. och jag undrar varför mina skor är så smutsiga. jag vet ju hur dom blev det, men borde dom inte vara rena? jag vet inte. jag behöver en massa nya kläder, men jag vet inte vilka. och måla om mitt rum, men först måste hela väggarna slipas. saker är halvklara. jättejobbigt.
jag har inget att göra typ, eller jag gör ingenting i alla fall. jag tittar bara på miami ink och allas tråkiga bilder på bilddagboken. det är mycket nu, nu när det inte är någonting. jag har för mycket tid att tänka och hakar upp mig och sover för mycket och drömmer en massa konstiga saker. det här är nu min sista lediga helg men jag ba neee jag vill ligga hemma och titta på tv. jag har gått från att vara jätterastlös efter roliga saker i sommar till att bli helt förslöad igen. trist asså, jag måste rycka upp mig, men det är ju höst och mörkt och kallt och ensamt nu. vi får se, det blir väl antagligen bättre när jag börjar jobba. det är väl dags för nåt sånt nu, eftersom man alltid har gått tillbaka till skolan, och det var ju ett litet tag sen man skulle ha gjort det i så fall. det skulle va kul med veeeersta festen där allt är fett uppstyrt och alla är fina. vafan fixa fest nån!


god jul/
m.

Inga kommentarer: